joi, 4 decembrie 2008

MOs Nicolae...:)

da e clar nu stiu cum va simtiti voi dar pe mine deja m-a prins spiritul sarbatorilor al iernii...pacat ca nu ninge...speram ca in curan o sa avem si surpriza asta...e putin cam frig ...cam vant...dar in rest totul este mumos cadourile au inceput sa vina...:)) si pe 6 se prevede o zi si mai plina de cadouri...hmmm...sa nu radeti dar imi plac cadourile...de fapt le iubesc...de park voua nu v-ar placea...ce e mai frumos sa le primesti sau sa le dai? pe mine ma incanta amndoua variantele...imi place sa le primesc dar si sa fac cadouri imi place si mai mult...bani sa fie ca daca nu sunt ...nu sunt nici cadouri...bine accum stau si ma gandesc si ma intristez putin pentru ca cel mai frumos cadou pe care l-as putea primi nu va fi anul acesta la mine... va la alta probabil...dar de ce sa fim tristi vine craciunul!! am prieteni care ma iubesc si pe care ii iubesc...am parinti care ar da orice sa ma vada fericita...si un frate care desi ma supara de multe ori ar face orice sa imi aline durerea ... so life goes on with or without him!!! asta nu inseamna ca uneori nu mai am voie sa visez... ca intr-o zi o sa il revad...sau o sa intalnesc un strain care sa-mi fure inima...sa ma aduca din nou cu picioarele pe pamant...sa ma scoata din lumea mea ...din abisul meu magic...toti avem vise ,sperante, iluzii... visul meu astazi e ca o singura data sa mai trec pe langa el sa il vad fericit...chiar dak nu e cu mine...va pup!! o sa va povestesc ce mi-a adus mosul!! sper k si voua o sa umple ghetutele numai cu lucruri frumoase: cu bucurie, cu dulciuri si cu multa multa dragoste!

Niciun comentariu: