vineri, 19 decembrie 2008

ce isi doresc fetele?








de multe ori am auzit multi baieti foarte intrigati... curiosi, dornici sa inteleaga...toti puneau aceeasi intrebare: ce isi doresc fetele?

Nu e chiar atat de complicat cum cred majoritatea... Nu vor baietii plini de bani, inalti blonzi sau bruneti... Nu vor pe cineva care sa le aduca neaparat luna de pe cer si stelele...nu vor pe cineva care sa nu poarte ochelari sau sa fie fat frumos... nu vor un baiat cu figuri sau unul foarte cuminte... fetele nu sunt atat de pretentioase cum le cred unii... intr-adevar sunt fete care vor un baiat care sa le sune la miezul noptii si sa le spuna kt de mult le iubeste, altele isi doresc un baiat care sa le sarute plin de pasiune sau poate isi doresc un baiat care sa le conduca pana la usa si sa le marturiseasca ca le iubeste...fiecare isi doreste altceva...poate unele fete doresc un baiat care sa le aduca flori sau altele doresc intelegere, libertate, afectiune...dragoste...fiecare e unica in felul ei...asa cum si baietii sunt de altfel...dar...exista un DAR...

E foarte simplu ce isi doresc fetele pentru ca in final toate isi doresc in principal acelasi lucru ...Toate fetele isi doresc pe cineva care sa le doreasca inapoi! Isi doresc un tip care sa le iubeasca sincer... nu au nevoie de cadouri scumpe si flori in fiecare zi... fetele nu au nevoie de masini luxoase sau de lacrimi... au nevoie doar de dragoste...

daca exista un baiat care sa le dea suficiente motive sa aiba incredere in el vor fi fericite si atata timp kt exista increderea il vor iubi poate mult mai mult decat le iubeste el...

Asta e tot ce isi doresc fetele...nu doresc lucruri imposibile...


What girls really want? Girls just want someone to want them back! At least I do...


6 comentarii:

A Not So Spotless Mind spunea...

Parca ar fi o bucatica rupta din gandurile mele...

o_farama_de_fantezie spunea...

pey banuiesc ca si tu esti fata... si probabil amandoua am suferit la un moment dat mai mult sau mai putin...lumea ne crede niste fiinte atat de comlpicate cand la noi totul se rezuma la un singur lucru : iubire...

A Not So Spotless Mind spunea...

Dap, sunt fata si am suferit nu doar o data. Da, dincolo de toate cel mai important lucru ramane iubirea...

deea spunea...

nu este nimic neadevarat din ce scrie aici,si nu stiu cat la suta cred si gandesc asa , dar hai sa vedem si realitatea:
Ea nu face eforturi să gândească, pentru că nu îi foloseşte la nimic, ci îşi joacă rolul de prostuţă, pentru că aşa sponsorul decartează. E ca un pisic, cu care te joci, îl zmotoceşti şi când te plictiseşti, îl trimiţi pe balcon să miaune acolo, că tu ai treabă. Sau la shopping. Sau la sală.
Cine e cel mai prost în situaţia asta? Bărbatul, nu? Că el îşi caută proaste. Ea nu. Ea e constrânsa de societate să tacă şi să îndure, pentru că…moare de foame altfel. E plin Bucureştiul de provinciale venite din fundul ţării, care se conformează. Ah, vrei să mă vopsesc blond? Vrei să mi-o tragi împreună cu 2 prieteni? Vrei să dansez pe mese? Cât de greu poate să fie? Cred că e mai bine decât să mănânci pâine cu parizer în garsoniere jegoase de la capul satului, în timp ce aştepţi pachet de la mămica.
Să aduc în discuţie confortabilitatea unei asemenea alegeri? Ah, eu nu trebuie decât să arăt bine, să îl suport câţiva ani, să îi torn un copil şi după aia să trăim fericiţi până la adânci bătrâneţi. Îmi va cumpăra aur, o maşină doar a mea, mobilă frumoasă, aparat foto şi tot ce îmi trebuie pentru a fi cea mai tare de la mine din sat. Ce îmi trebuie mie serviciu? Dacă sunt cuminte, îmi găseşte iubi un giob mişto, unde nu trebuie să fac nimic, doar să mă duc şi să îmi iau salariu.

o_farama_de_fantezie spunea...

gigi,nu stiu ce fel de fete ai intalnit u dar daca sunt din categoria celor pe care le-ai descris, imi pare sincer rau pt tine si iti doresc sa intalnesti una si din categoria celor expuse de mine...una care sa te iubeasca exact asa cum esti u fara sa o intereseze grosimea portofelului... o fata care sa iti dea totul si sa nu iti ceara nimic in schimb... poate postarea mea este destul de subiectiva,,, e si normal, fiecare blog are cel putin un dram de subiectivism,,, dar majoritatea fetelor cu care am stat eu de vorba asa gandeau... nu isi doreau decat ca baiatul pe care il iubesc sa le doreasca si el la randul lui ... nu aveau nevoie de masina sau giob sau ce mai zici u in comentariul tau care e putin cam dur... dar asta e parerea ta...sper ca intr-o zi sa poti sa o impartasesti si pe a mea si sa intalnesti fata aia care o sa fie dispusa sa te iubeasca pe tine pentru ce esti si atat...

o_farama_de_fantezie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.