luni, 24 noiembrie 2008

primul cuvant, prima litera

Nu prea am cuvinte la ora asta... m-am hotarat sa incep si eu sa scriu cate ceva intr-un blog... in propriul meu blog...si asta nu pentru ca asta e noua moda sau pentru ca asa zic unii k e "trendy" ..nu sunt nici pe de-o parte fata plina de fitze pe care o vezi la colt de strada imbracata in tzoale de ultima ora, cu o masinuta ultimul racnet sau cu un catelus
chihuahua intr-o gentuta roz... nu e stilul meu...nu ma caracterizeaza aroganta ... eu sunt tipa banala poate chiar cea pe care ai vazut-o pe strada azi, sau cea cu care ai stat la coada si ai asteptat metroul sau colega de grupa pe care nu prea o bagi in seama... as putea fi orice fata plina de viata, plina de sperante si cu un zambet de oferit in orice moment... am facut un blog pentru ca e mai usor sa te exprimi in anonimat... e mai usor sa povestesi si e mai usor sa iti dai singura unele raspunsuri... un blog e distractiv ,,, un blog poate sa iti aduca prieteni, poate sa iti aduca critici sau complimente... trebuie sa invatam sa multumim celor care ne fac complimente si sa acceptam criticile si sa le luam ca pe ceva constructiv... sa invatam sa ne consolidam personalitatea si sa invatam sa ne acceptam... e posibil sa nu reusesc sa fiu chiar zilnic aici pe blog dar de cate ori o sa am timp si inspiratie o sa incerc sa scriu cate ceva... poate vor fi baliverne, sau tampenii sau lucruri scrise di inima, dar vor fi micile mele secrete... boabele mele de vise, samburii de adevar si cioburile de vise... se vor impleti intr-o imensa mare de cuvinte... si vor forma zboruri de fluturi... vor colora lumea mea... vor fi zambetul de fericire sau de tristete de pe chipul meu...vor fi lacrmile mele si sperantele mele... vor deveni infinitul meu magic... lumea mea de vis plina de lumina... de multe ori am visat cu ochii deschisi, de multe ori am incercat sa strang soarele in mana si sa ating norii si tot de atat de multe ori am stat singura si nu am putut povesti nimanui aceste lucruri... acum o le impart cu tine .... CU UN STRAIN PLIN DE SPERANTE CA SI MINE SI PLIN DE INTREBARI FARA RASPUNS INK!!!

Niciun comentariu: