duminică, 30 noiembrie 2008

de multe ori trecem prin viata neobservati... invatam sa ne strecuram..invatam sa ne ascundem de oameni.... suntem ca nijte umbre... eu am fost obisnuita cu asa ceva... dar nu mai vreau sa stau in umbra... vreau sa fiu eu fara sa mi se ceara explicatii...vreau sa imi las fantezia libera fara sa mi se interzica acest lucru...vreau sa fiu un fluture sau un cuvant...vreau sa fiu intr-o vara tarzie sau la inceputul unei ierni.... vreau sa zambesc cand citesc postarile unui strain care ma face sa uit de dezamagiri si tristete,,,vreau sa fiu in lumea mea plina de culoare si farame de vise... vreau sa fiu macar o data fata pe care o vezi si sa spui EA ESTE! vreau sa ma vezi ca pe o raza de lumina...ca pe un inger ... ca pe o straina care se trezeste dimineata cu zambetul pe buze stiind ca o sa citeasca ceva nou ...

Niciun comentariu: