duminică, 21 iunie 2009

friends...


Am zambit... ma gandeam cum reusesti de fiecare data sa fi alaturi de mine in cele mai importante momente... e ciudat... ciudat dar placut...fie ca se stinge steaua mea norocoasa, fie ca ma inec intr-un ocean de iluzii sau traiesc un vis... esti mereu acolo... poate am fost prea incapatanata si nu am vrut sa te observ... si sa accept ca de fiecare data knd visele mi s-au implinit ai fost si tu parte din ele... zambesc cand ma gandesc cum poti sa ma suporti cand sunt doar un copil, cand ridic o spranceana doar ca nu ma simt bine sa imi demonstrezi ca nu am dreptate, cand tip doar ca am vazut un gandacel, cand sunt aiurita si stric toate lucrurile.. ;)) imi dai speranta zilei de maine si picatura de incredere de care am nevoie sa fiu fericita si sa ma ridic de fiecare data cand ma impiedic si o iau pe carari... esti parte din universul meu si fara tine nu as fi ce sunt azi... e o senzatie placuta sa sti ca fie gresesti sau reusesti cineva e langa tine sa iti lumineze calea... toata lumea are nevoie de un prieten magic care sa te scoata la lumina cand totul se intuneca si nu mai are nici un rost... prietenii sunt cei care ne ghideaza, care ne ajuta sa fim cum suntem de fapt... prietnii sunt cei care ne accepta toate defectele si ne iubesc pentru calitatile noastre...viata are multe gropi abisale dar si multe culmi... trebuie doar sa stim cine merita sa fie langa noi si atunci cand ne afundam in cel mai adanc abis, dar si cand pasim pe cea mai inalta culme... acum sunt sigura ca pe tine te doresc mai mult decat pe oricine sa fi langa mine cand mi se frang aripile, dar si cand invat din nou sa zbor...

Niciun comentariu: